FAQs
Veelgestelde vragen
Wat breng ik mee voor de eerste behandeling?
- Identiteitskaart
- Voorschrift dokter
- Klevertje mutualiteit
- Resultaten van eventuele onderzoeken, operatieverslag,…
- Indien je hetzelfde kalenderjaar reeds kine gehad hebt, vermeld dit dan zeker bij jouw eerste behandeling. Dit om een correcte terugbetaling te bekomen.
- Voor de patiënten kinesitherapie:
- Grote en kleine handdoek
- Gemakkelijke kledij
Hoe maak ik een afspraak?
Bij voorkeur belt u het nummer 011/39.82.70, of u kan onze contactpagina raadplegen.
Kan ik mijn afspraak annuleren?
Ja, tot 12 uur vooraf aan je behandeling kan dit telefonsich op 011/39.82.70 of via een bericht aan je behandelend therapeute.
Niet nagekomen of laattijdig geannuleerde afspraken worden aangerekend conform het overeenkomstig tarief.
Hoeveel tussenkomst ontvang ik van de mutualiteit?
De tussenkomst van de mutualiteit is individueel verschillend. Dit kan je navragen bij je mutualiteit of via de RIZIV website.
Tarieven kinesitherapie kan je terugvinden op de website van het RIZIV.
Tarieven logopedie kan je terugvinden op de website van het RIZIV.
Tarieven psychologische ondersteuning zijn heel verschillend van mutualiteit tot mutualiteit. De juiste tarieven kan je opvragen bij jullie mutualiteit.
Wanneer moet ik betalen?
Voor kinesitherapie en logopedie:
Op het einde van elke maand ontvangt u een afrekening van de gedane prestaties. U ontvangt dan een rekening die via overschrijving betaald dient te worden.Voor psychologie:
Er wordt na elke sessie afgerekend en contant of via payconniq betaald.Zijn jullie geconventioneerd of gedeconventioneerd?
De kinesitherapeuten binnen onze praktijk werken gedeconventioneerd.
De logopedisten binnen onze praktijk werken geconventioneerd.
De psychologe werkt gedeconventioneerd.
Het antwoord op je vraag niet kunnen vinden?
Neem gerust contact op wanneer je met vragen zit. We zijn steeds bereid om je telefonisch verder te helpen.